Euro- puspriekabės (Euro Trailer) šiuo metu yra eksploatuojamos daugelyje Vokietijos žemių.

Prailgintas balnines puspriekabes (17,8 m) leidžiama eksploatuoti 14-oje Vokietijos Federacijos žemių ir tuo pačiu didžiojoje kelių tinklo dalyje (pažymėta žalia spalva):

  • Bayern
  • Hamburg
  • Hessen
  • Niedersachsen
  • Sachsen
  • Schleswig-Holstein
  • Thüringen
  • Nordrhein-Westfalen

Tam tikrose magistralėse su tam tikrom išimtim taip pat leidžiamas tokių Euro puspriekabių judėjimas (pažymėta mėlyna spalva)

  • Sachsen-Anhalt
  • Mecklenburg-Vorpommern
  • Baden-Württemberg (snuo 2015: apie 400km autostrados)
  • Bremen (Autobahnnetz freigegeben)
  • Brandenburg
  • Rheinland-Pfalz (5 trasos, tačiau viešai dar nepaskelbtos)

Vilkikų su prailgintom puspriekabėm eismas draudžiamas ( pažymėta raudonai):

  • Saarland
  • Berlin

Papildomos vietos paletėms ir padidintas tūris

  • 37 Europaletės 11 x 3 + 2 x 2
  • Užimamas pakrovimo plotas maždaug 14,80 m x 2,40 m
  • plus 4 palečių pakrovimo vietos
  • prailgintos puspriekabės ilgis maždaug 14,920 m

Inžinierių meistriškumas

  • Puikus pritaikomumas praktikoje ir eismo saugumo sąlygų  užtikrinimas – visa tai patvirtinta kelių transporto institute
  • Kögel Euro Trailer yra pirmoji sukonstruota, pagaminta ir atiduota eksploatacijai puspriekabė su 1,3 m prailginimu
  • Puspriekabė jau išlaikė daugelio metų bandymus ir 10 metų pateisina vežėjų lūkesčius

Kėbulo krovininė talpa

  • krovininė talpa gali padidėti 10 m³ (dešimčia kub.m)
  • 4-iomis palečių pakrovimo vietomis daugiau
  • Keliais naudojimosi ir kiti mokesčiai lieka nepakitę
    * Lyginant su standartine puspriekabe

Lankstus pritaikomumas

  • Beprobleminė eksploatacija kombinuotame transporte (geležinkelių, laivų, kelių transporte), taip pat sukurtoje infrastruktūroje  (transporto žiedinėse kryžkelėse, parkavimo aikštelės ir t.t.)

Išlaidų sumažinimas

  • Išlaidų sumažinimas, kaip pavyzdžiui personalo išlaikymo, laiko sąnaudų ir transporto priemonių eksploatacijos sąnaudų prasme (kaip techninė priežiūra, nusidėvėjimas, automobilių kuras ir t.t.): Dėka didesnės pakrovimo talpos galima sutaupyti tiek lėšų, kurių pakaktų įsigyti kas 10-tą krovininį automobilį.

Ekologiškumas

  • Iki  10%- mažesnis  CO2*  išmetimas į aplinką, naudojant prailgintas puspriekabes
  • Iki  10% mažesnės automobilių kuro sąnaudos*, kadangi sumažėja maršrutų skaičius naudojant didesnės krovos puspriekabes
    * Lyginant su standartine puspriekabe

Kokybė

  • Didelė atperkamoji vertė, kuriai įtakos turi aukštos kokybės paviršių apdirbimas (KTL ir Nano keramika)
  • Trumpos prastovos, kurias sąlygoja stabilių ir ilgaamžių medžiagų naudojimas
  • Aukštos klasės originalaus gamintojo  produktas

Variantų įvairovė

  • Galima įsigyti kaip Cargo Rail ir  Mega Rail
  • Kiti modeliai taip galimi pagal individualią užklausą

Pasirinkimo galimybės

  • Krovinio saugaus tvirtinimo komplektai kaip XL sertifikatas (kartu su sertifikatu gėrimų pervežimui) , Daimler krovinio tvirtinimo sertifikatai 9.5 ir t.t.
  • Techninio aptarnavimo paslaugų paketai, kaip pilnas telematikos techninis aptarnavimas ir kita.
  • Saugumo užtikrinimo paslaugų komplektai , kaip TIRE PILOT, RSAB ir kita.

EKONOMIŠKUMAS

  • Daugiau pakrovimo tūrio ✔
  • Mažesnės ekploatacinės išlaidos ✔
  • Padidėjusios maržos ✔
  • Didelis lakstumas krovinių pervežimo prasme ✔
  • Iki 10% mažesnis CO2 išmetimas į aplinką* ✔
  • Iki 10% mažesnis automobilių degalų suvartojimas* ✔

* Lyginant su standartine puspriekabe

—————————————————————————————————————————————————

Ekonominiai ir ekologiniai pranašumai

 

Automobilių degalų sumažinimas ✔

Ryškus sumažinimas CO2 išmetimas į aplinką ✔

Gyventojų palankus požiūris ✔

Transportavimo išlaidų sumažinimas ✔

Tinkamas kombinuotiems pervežimamas / galimas transportavimas ir geležinkeliu ✔

Atitinka eismo saugumo reikalavimus pasisukimo spindulio prasme ✔

Iki 111 m³ pakrovimo tūrio (+10%) ✔

37 vietos europaletėms ( iki+12%)  ✔

Euro puspriekabė ekspedicijos verslui atveria naujas galimybes. Ji yra 1,30 metrų ilgesnė ir tuo pačiu 10% padidėja transportuojamų krovinių apimtys, lyginant su įprastinėms puspriekabėmis.  Tokiu būdu priklausomai nuo puspriekabės modelio transportuojama iki 10 m3 daugiau krovinių ir iki keturių palečių daugiau. Tokiu būdu kiekviena papildomai transportuojama paletė sąlygoja žymų automobilių degalų sutaupymą.

Intermodaliniai pervežimai

 

Informacija apie produktą
Krovumas

  • Dėka iki 10% didesnio krovumo Euro puspriekabė tampa optimalia, sprendžiant augančių transportavimo apimčių Europoje problemas.Kögel Euro puspriekabė yra 1,30 metrų ilgesnė už standartinę puspreikabę ir tokiu būtų vidinis naudingas krovimo ilgis išauga iki 14,92 metrų.

Ekonomiškumas

Euro-puspriekabės suvartojamų kiekis identiškas vilkiko su 40-tonų autotraukiniu suvartojamų degalų kiekiui. Tokiu būdu galima pervežti žymiai didesnės apimties krovinius, dėl ko visai neišauga nei automobilių kelių eksploatacijos, nei kiti mokesčiai. Euro-puspriekabės gali būti eksploatuojamos kartu su įprastiniais vilkikais. Įvertinus didelės apimties bandymus, kurie buvo atliekami 5-erius metus Aacheno miesto aukštosios autotransporto mokyklos, išryškėjo ypatingi Euro pusoriekabės pranašumai lyginant su standartinėmis puspriekabėmis:

  • Transporto- ekspedicinės bendrovės nenustatė didesnio kuro sunaudojimo, naudojant prailginta Euro puspriekabę
  • Pavyko netgi sutaupyti maždaug 5-10 % reisų.
  • Maždaug trečdalis apklaustų ekspedicinių bendrovių išreiškė pageidavimą pakeisti savo autoparką nuo 75 iki 100 procentų prailgintomis Euro-puspriekabėmis.
  • 67 procentrai ekspedicinių bendrovių pasiryžusios kuo greičiau atnaujinti autoparkus šiomis naujomis Euro-puspriekabėmis.

Nedaug didesnė investicija į tokių puspriekabių pirkimą, lyginant su standartinėmis, atsiperka greičiau nei per metus. Didesnis puspriekabės krovumas leidžia vieno reiso metu, esant toms pačioms personalo išlaikymo ir degalų sąnaudoms, pasiekti didesnes apyvartas. Tokiu būdu pelnas, gaunams už kiekvieną nuvažiuotč kilometrą žymiai išauga.

Infrastruktura

  • Euro puspriekabė atitinka normatyvams važiuojant žiedinėse sankryžose ir gali būti pilnai panaudojama be jokių infrastruktūros pakeitimų. Tokiu būdu sumažinamas gatvių apkrovimas, kadangi tam pačiam krovinių pervežimui reikia mažesnio skaičiaus krovininio transporto.
  • Važiuojant numatytu žiedu, kurio diametras 25 m (žiedinis judėjimas pagal statybinius normatyvus), Euro puspriekabė neviršija 5,30 metrų vidinio rato. Nukrypimas važiuojant ratu yra mažesnis nei leistinas 0,80 metro. Kokybė

Nano-keramika su KTL-padengimas kaip moderniausia ir kokybiškiausia pramoninio paviršių antikorozinio apdirbimo technologija išsiskiria puikiomis charakteristikomis lygiai taip pat kaip ir iki šiol naudotas cinko fosfatavimo būdas, tačiau lyginant su juo, pasižymi žymiai ekologiškesnėmis ir geresnėmis energetinio balanso savybėmis.
Produktų ir įrangos variantai pagal opcijas

  • Euro puspriekabė Cargo Rail: Ilgio padidinimu geriau išnaudojamas krovumas, pagerinamos aerodinaminės savybės ir tūrio optimizavimas sutrumpina perkrovimo laiką.
  • Euro puspriekabė Mega Rail: Standartinė Euro-puspriekabė, prailginta 1,3 metru.
  • Euro puspriekabė -refrižeratorius: Be didesnio pakrovimo tūrio, refrižeratorius-puspriekabė pasižymi ir papildomu didesniu tūriu oro cirkuliacijai. Tai sudaro geresnes sąlygas transportuojant atšaldytą ir šviežią produkciją.
  • Kietašonė Euro puspriekabė: 14,9 metrų ilgio kietašonė puspriekabė sausiems kroviniams yra 9 m³ didesnio pakrovimo tūrio ir tuo pačiu ypač rentabili ir ekologiška.

Kiti Euro-puspriekabės pranašumai

Saugumas

Kögel Euro-puspriekabės yra labai saugi. Aacheno miesti krovininio transporto institutas savo ekpertizės aktu patvirtino, kad ji neturi jokios neigiamos įtakos kitų eismo dalyvių saugumui. Taip pat ir vokiečių automobilių klubas ADAC pritaria šių transporto priemonių įvedimą eksploatacijon, nes vilkiko ir šių Euro puspriekabių bendras 17,80 metrų ilgis yra visu metru trumpesnis už autotraukinį. Todėl jis gali parkuotis visose krovininio transporto aikštelėse ir savo ilgiu nekelia jokio problemų kitiems eismo dalyviams, kaip pavyzdžiui lenkimo atvejais.

Eismo intensyvumo sumažinimas
Aacheno miesto aukštoji autotransporto mokykla savo ekspertizės išvadomis įrodė, kad Euro-puspriekabės sumažina eismo intensyvumą, kadangi toms pačioms krovinių apimtims pervežti reikia žymiai mažiau transporto. Todėl dėka puspriekabių padidinto pakrovimo ilgio net ir esant 80% pakrovimui, galima iš transporto eismo išimti kas dešimtą korvininį automobilį.

Tinkamumas kombinuotiems pervežimams
Euro puspriekabes Rail versijoje, sukonstruotas Kögel gamykloje ir pritaikytas pervežimams geležinkeliais galima pakrauti į specialius vagonus su įgilinimais ratų fiksacijai ir tokiu būdu vykdyti kombinuotus pervežimus. Kögel gamykla kartu su Kombiverkehr GmbH & Co KG jau yra ištestavusi. Euro puspriekabė Rail versijoje – tai yra standartinė balninė puspriekabė 14,92 ilgio ir 2,70 vidinio aukščio. Užverčiamas galinis bamperis ir konstrukciškai pritaikytas rėmas sudaro tinkamas sąlygas transportuoti Euro puspriekabes standartinuose vagonuose su įgilinimais ratų fiksacijai. Tokie kombinuoti pervežimai yra ypač populiarūs stambių bendrovių tarpe.

Gamtos apsauga


Euro puspriekabė įneša savo indėlį į gamtos apsaugą. Eksploatuojant balninius autotraukinius pavyksta sutaupyti 2 litrus/ 100 km automobilių degalų ir sumažinti CO2 dujų išmetimą į aplinką maždaug 2 litrais / 100 kilometrų arba 50 gramų/ 1 kilometrui. vienas Taigi tarptautinių pervežimų krovininis autotraukinys per metus į aplinką išmeta 7,5 tonomis mažiau CO2. Taigi Europoje eksploatuojant daugiau kaip 2 milijonus krovininių autotraukinių per metus į aplinką būtų išmetama 15 milijonų tonų mažiau CO2.